FotoCamp de Luxe 2023 – En fotofest

Tre dage i bededagsferien afholdte Kalundborg Fotoklub i samarbejde med Kibæk Fotoklub en FotoCamp de Luxe, som ikke bare skabte mange flotte billeder, men også nye venskaber og faglig udveksling. Rammerne var perfekte, nemlig Nyruphallen, hvor der blev taget en masse billeder – og efterfølgende redigeret.

Se et udvalg af billederne her….

Det var ikke kun jyder, som dukkede op som gæster. Fotografer fra klubberne i Slagelse, Holbæk, og andre Skælskør var også begejstrede deltagere.

Bededagsferiens Camp blev brugt på modelfotografering af medlemmer af Kalundborg bokseklub, Danse-huset i Slagelse, Kalundborg Fægteklub og Cirkus Olai’ski samt produktfoto og leg med dråber og maling med lys.

Nogle fotografer, langvejsfra overnattede i hallen, og måltiderne blev på sammenskud basis.

Morgenbrødet blev dog sponsoreret af Meny Kalundborg. Tak for det.

FotoCamp konkurrence

I år arrangerede vi en konkurrence med titlen “Har du taget Campens bedste billede??” hvor hver fotograf kunne deltage med ét billede fra weekenden.

Tredjepladsen gik til Bjarne Jensen fra Kalundborg Fotoklub

Andenpladsen blev besat af Kim Andersen fra KibækFotoklub

En suveren førsteplads gik til Emil Støttrup fra Kibæk Fotoklub

De tre vindende fotografer samt Formand for Kalundborg Fotoklub, John A. Olsen yderst til højre.

De vindende billeder blev belønnet med gavegort til Cewe produkter.

Cewe tilbyder mange forskellige typer af fotoprodukter, f.eks. deres populære fotobog, hvor dine fotos printes direkte i en rigtig bog. Derudover kan du også lave personlige invitationer, årbog, vægkalender, vægdekorationer og meget mere.