Om Klubben

Velkommen til Kalundborg Fotoklub

Kalundborg Fotoklub er en “gammel sag” den blev stiftet i 1954.
Medlemstallet er steget de sidste par år, i dag er vi Ca. 20 medlemmer, og der er plads til flere. Vi arbejder både digitalt og analog.

Det er et af klubbens formål at skabe et fællesskab for alle med interesse for fotografering.
Alle der har interesse for fotografering (modeller skal dog være fyldt 18 år) kan blive medlem af Kalundborg Fotoklub.

Erfaringsmæssig baggrund har ingen betydning, da klubben er for både nybegyndere, let øvede samt de mere erfarne.

Der er ikke specielle undervisnings aftener, men er der nogen der har et problem tager vi det op og prøver at løse det, lige som vi laver nogle tema aftener hvor vi går dybere ind i specifikke ting, det kan være lyslægning eller billede behandling.

Vi stiller heller ikke krav til mængden af dit udstyr, ligesom det ikke er afgørende om du bruger spejlrefleks eller kompaktkamera. Du bør dog have dit eget kamera, da klubben ikke har mulighed for at stille et kamera til rådighed.

Kontingent:

Medlemskontingentet i Kalundborg Fotoklub er pt Kr. 400 pr år.
Kan indbetales på Reg.: 4403 Konto nr. 4690168243

Hvis du kunne tænke dig at høre lidt mere om Kalundborg Fotoklub, så meld dig som gæst til en af vores hyggelige klubaftener. Det er muligt at deltage i tre på hinanden følgende klubmøder inden du beslutter dig for evt. medlemskab.
Send Besked

Klubaften.

Vi mødes hver onsdag kl. 19:00 på Aktivitetscenter Munkesøen på Esbern Snaresvej 55, 4400 Kalundborg (find os her).