FAQ

Her kan du finde spørgsmål og svar vedrørende Kalundborg Fotoklub og klubbens hjemmeside.

Spørgsmål vedrørende hjemmesiden

Information herom finder du i nedenstående links:

For at få en brugerprofil på siden, kræves der et medlemskab af Kalundborg Fotoklub.

Sådan bliver du medlem

Spørgsmål vedrørende Kalundborg Fotoklub

Ja, vi er meget interesserede i at alle medlemmer er med til at præge udviklingen og aktiviteterne i klubben. Så har du gode idéer til hvad der skal ske i klubben hører vi gerne disse. Klubbens eksistens afhænger af medlemmernes engagement.

Vi mødes hver onsdag kl. 19:00 på Aktivitetscenter Munkesøen, Esbern Snaresvej 55, 4400 Kalundborg (find os her).

Et medlemskab af Kalundborg Fotoklub koster 400,00 kr. om året. Ud over medlemskab vil du få adgang til vores hjemmeside og medlemsgalleri hvor du i din egen mappe kan uploade dine billeder.

Det er et af klubbens formål at skabe et fællesskab for alle med interesse for fotografering. Alle der er fyldt 18 år og som har lyst og interesse for fotografering kan blive medlem af Kalundborg Fotoklub.

Erfaringsmæssig baggrund har heller ingen betydning, da klubben er for både nybegyndere, let øvede samt de mere erfarne.

Der er ikke specielle undervisnings aftener, men er der nogen der har et problem tager vi det op og prøver at løse det, lige som vi laver nogle tema aftener hvor vi går dybere ind i specifikke ting, det kan være lys lægning eller billede behandling.

Vi stiller heller ikke krav til mængden af dit udstyr, ligesom det ikke er afgørende om du bruger spejlrefleks eller kompaktkamera. Du bør dog have dit eget kamera, da klubben ikke har mulighed for at stille et kamera til rådighed.

Hvis du kunne tænke dig at høre lidt mere om Kalundborg Fotoklub, så meld dig som gæst til en af vores hyggelige klubaftener. Det er muligt at deltage i tre på hinanden følgende klubmøder inden du beslutter dig for evt. medlemskab. Send Besked

Spørgsmål vedrørende hjemmesiden

Sådan bliver du medlem