Det skønne efterår 2021

Ekstra Konkurrence “Det skønne efterår 2021”

Vind gavekort fra Cewe

I har to fantastiske ting i vente. Et skønt efterår er på vej, det samme er en fantastisk ekstra konkurrence.

Som bekendt afholdt Fotoklubben to stk. fotomaraton i forbindelse Lundbye kunstfestival. Der var desværre kun tilmeldt en deltager til det første maraton. Vi kunne derfor kun komme af med den ene gevinst. Vi har derfor to gavekort fra Cewe i overskud.

De to gavekort udbydes nu som gevinst i en ekstra klub konkurrence. Konkurrencen hedder “Det skønne efterår 2021” (underforstået, billederne skal være taget efterår 2021)

• Førstepladsen premieres med gavekort til en værdi af Kr. 750,-
  • Andenpladsen premieres med gavekort til en værdi af Kr. 500,-

Gavekort kan IKKE konverteres til kontanter.

Information om afvikling af konkurrencen er i planlægningsfasen og vil blive udmeldt i løbet af 37 – 38

Kom op af stolen og ud i det skønne efterår med kameraet i hånden og fang efteråret som du ser det og del dine skud med os andre.

Måske du kan vinde gavekort til et flot vægbillede fra Cewe

Konkurrencen er forbeholdt medlemmer

Hvis du kunne tænke dig at høre lidt mere om Kalundborg Fotoklub og evt. deltage i denne og andre klubkonkurrencer, så meld dig som gæst til en af vores hyggelige klubaftener. Det er muligt at deltage i tre på hinanden følgende klubmøder inden du beslutter dig for evt. medlemskab. Send Besked