Jubilæumsårets sidste udstilling

Kalundborg Fotoklub har haft et forrygende jubilæumsår med mange fine og velbesøgte udstillinger, som afslutning på jubilæumsåret udstiller vi i Bistroen i Kvickly, Kalundborg.

Udstillingen starter d.10.november. med udskiftning af billeder d.8. december. og slutter d.5. januar. 2015, hvor der er nedtagning af billederne. Så der er rig mulighed for igen at se gode billeder.

Der udstilles også denne gang et varieret udsnit af medlemmernes billeder, der omfatter alt fra makrofoto tæt på til landskaber med højt til loftet plus alt det imellem. Så kom og kig ind for inspiration, og måske får du lyst til at blive medlem!

Vi er klub hvor man kan møde ligesindede: nørderne, de garvede og dem der er på vej. Der er altid en eller enden, der kan hjælpe med problemer, svare på spørgsmål i stort set alle afskygninger.

Det kan måske inspirere de forhåbentlig mange besøgende, til at tage anderledes billeder end de sædvanlige ferie- og familiebilleder.

Text: Leif Vagtholm