Eksklusiv fotoudstilling

I forbindelse med Håndelavets udstilling i Hallen på Landbrugsskolen i Høng, Finderupvej 8, 4270 Høng d. 8. & 9. november er der en separat fotoudstilling, hvor 4 medlemmer af Kalundborg Fotoklub, nemlig John A. Olsen, Teddy Pedersen, Jan Hyldal & Leif Vagtholm udstiller i privat regi.

Det er et varieret udsnit af disse fotografers billeder, hvoraf mange har modtaget diplomer i forbindelse med fotokonkurrencer.

Så kom og kig for inspiration, og få en snak med fotograferne. Nogle af dem har fotograferet i mange år, nogle endda fra dengang da fremkaldelse foregik i mørkekammeret.

Så der skulle være rig mulighed for en snak om dette og hint.

Da alle udstillede billeder er digitale vil man kunne få et indtryk af, hvad der kan laves med dette medie. Da disse fotografer også selv printer og behandler deres billeder, kan man her se det individuelle præg billederne har.

Så derfor kan det anbefales, at komme og kigge på udstillingen. Måske kan der fås lidt inspiration til, hvordan det også kan gøres!

Txt: Leif Vagtholm