Atter en succesfuldt udstilling!

Kalundborg Fotoklub havde en alsidig og smuk udstilling søndag d.19. oktober i Tømmeruphallen i forbindelse med togbyttedagen.

Der var også denne gang et stort udsnit af medlemmernes billeder, der omfattede alt fra makrofoto tæt på til landskaber med højt til loftet plus alt det imellem.

Udstillingen var godt besøgt og mange besøgende stillede spørgsmål, der blev besvaret af nogle garvede medlemmer, fotografer kan vi vistnok kalde os, og måske bliver det til nogle nye medlemmer.

Toemmerup-2

Vi er som bekendt en klub, hvor man kan møde ligesindede: nørderne, de garvede og dem der er på vej. Der er altid en eller anden, der kan hjælpe med problemer, svare på spørgsmål i stort set alle afskygninger.

Interesserede er velkomne til, at kigge forbi om onsdagen fra 19:00 – ca. 22:00, hvor vi mødes Aktivitetscenter Munkesøen.