Bestyrelsesmøde torsdag d. 16. oktober 2014

Hos John A. Olsen

Fremmødt: John A. Olsen – Fredlev Enggård – Teddy Pedersen – Jan Hyldal – Kaare Holst ikke mødt

Orientering:

• John: Orienterede om kommende udstillinger Tømmerup Hallen søndag den søndag den 19. oktober.
  •  Udstillingen i Kvickly i november og december er der ophængning mandag den 10. november kl. 9.00 og mandag den 8. december skiftes billederne, mandag den 1. januar, kl. 8.00 slutter udstillingen og billederne nedtages.
  • Der skal måske være en lille fotoudstilling i forbindelse med julemarkedet på Aktivitetscentret, søndag den 30. november.
  • John orienterede om kommende medlemsmøder:
  • Generalforsamlingen afholdes onsdag den 21. januar 2015. På valg er: John A. Olsen og Kåre Holst.
  • Der arbejdes på et medlemsmøde den 11. marts med evt. Henrik Just
  • Den 15. april arbejdes der på, at Hasse kommer og giver et oplæg, og starter en konkurrence om kreativ foto.
  • Julefrokosten onsdag den 3. december, kl. 18.00 i aktivitetscentret, håber der kommen en del medlemmernes bedre halvdel. Fredlev bestiller mad, der spises i den store sal, da vi forventer der kommer en del medlemmer. Jan er opråber ved banko-spillet.
  • Teddy laver en interessemåling på hjemmesiden, om medlemmernes ønsker for gennemgang af fotobehandling på medlemsaftenerne.
  • Næste bestyrelsesmøde torsdag den 16. april kl. 19.00 2015 hos John.

Som medlem kan du downloade ovenstående referat. [ddownload id=”2172″]