Jubilæumsudstilling

Kalundborg Fotoklub har i år 60 års jubilæum.

I den anledning afholdes der udstilling i GF-Forsikrings tidligere lokale i Vænget 19.

_LVA9747 copy

Der bliver udstillet et varieret udsnit af medlemmernes billeder. Der vil endvidere kunne ses analoge billeder, som i denne digitale tid ikke er så almindelige.

Det er en stor dag for klubben, så vi håber på, at mange vil komme forbi og kigge.

Der er fernisering fredag d.11. juli kl. 13:00 – 17:00 hvor Borgmester Martin Damm kommer forbi og siger et par ord.

Udstillingen er åben hverdage fra 10.00-17:00, Lørdage dog 10:00-13:00 og slutter lørdag d.19. juli. kl. 13:00.

I jubilæumsåret har klubben endvidere udstillet på Galleri Kalundborg Lyngs udstilling og enkelte medlemmer har udstillet i Keramikstuen på Røsnæs i dette forår.

_LVA0417 copy

Der er planlagt yderligere udstillinger i år, nemlig på Kalundborg Bibliotek i hele august måned, Den gamle Biograf i Gørlev hele september måned og endelig i Kvickly Kalundborg i december måned. Så der bliver rig mulighed for at se gode billeder i år.

Det kan måske inspirere de forhåbentlig mange besøgende, til at tage anderledes billeder end de sædvanlige ferie- og familiebilleder.

Txt & foto: Leif Vagtholm Vedhæftede billeder fra en tidligere udstilling.