Maraton for fotografer

Lokation
Lerchenborg slot

Download event iCal

Fotomaraton er en særlig disciplin, som går ud på at konkurrere på billeder, som er taget inden for et bestemt tidspunkt, og som skal illustrere nogle emner, der er givet på forhånd.

I forbindelse med udstillingen på Lerchenborg Slot med udvalgte fotos fra Lundbye Kunstfestivals konkurrence ”Det kjære Danmark 2021”, arrangerer Kalundborg Fotoklub to gange fotomaraton i udstillingsperioden. Første gang lørdag den 14. august og anden gang lørdag den 4. september, begge dage kl. 10:30 til 14:30.

Fire emner vil blive udleveret samlet ved start, og billederne skal tages i den rækkefølge, emnerne er udleveret i, men uden særlige tidskrav. Hver deltager kan kun indsende et billede pr. emne. Og mens de må gøre alt ved deres kameraer med hensyn til indstillinger og ekstraudstyr, inden billederne bliver taget, må de ikke efterbehandle billederne, uanset om det sker på computer, kamera eller smartphone.

Yderligere info samt regler for deltagelse kan du læse om her: https://www.kalundborgfotoklub.dk/fotoklubben-og-lundbye-kunstfestival-2021/kalundborg-fotoklub-fotomaraton-paa-lerchenborg-2021/

Kalundborg Fotoklub forbeholder sig ret til, uden forudgående varsel (helt frem til starttidspunktet) at ændre/tilpasse reglerne for deltagelse.

Tider

• Lørdag d. 14. aug. kl. 10:30 slut kl. 14:30
  • lørdag d. 04. sep. kl. 10:30 slut kl. 14:30

Deltagergebyr a’ kr. 50,- kan købes via ?????

Dommere består af et udvalg af Fotoklubbens medlemmer.
Præmierne uddeles kl. 16:00

Præmier

Begge dage er Cewe.dk sponsor for præmierne til 1. 2. og 3. pladserne med et gavekort.

• 1. plads 1000,00 kr.
  • 2. plads 750,00 kr.
  • 3. plads 500,00 kr.

Gavekortene kan IKKE ombyttes til kontanter

Brug af billeder

Kalundborg Fotoklub forbeholder sig retten til at fremvise de deltagende billeder i et galleri på Fotoklubbens hjemmeside frem til udgangen af januar 2022. Fotografens navn og copyright vil altid fremgå. Herefter vil alle billeder blive slettet.