Besøg af Dominik Falenski

Download event iCal

Aftenens program

Vi får besøg af Dominik Falenski, han er fotograf og bor i Kalundborg,
han er også uddannet klassisk pianist og arbejder som executive producer i DR

• Kort om sig selv og hans fotografi
  • Naturfotografi: Dominiks første fase var naturfotografi, han vil præsentere få billeder, og hvorfor han ikke gør det nu.
  • Fine Art Printing: Som det næste lærte Dominik fine art printing – han vil fortælle kort om det og vise fysiske prints.
  • Portrætfotografi: Vi ser et par billeder – Dominik fortæller om, hvordan han griber det an. Herunder lidt om kreative portrætter og portrætter af kunstnere
  • Analog – Nude: Lidt om billeder i naturligt lys (skoven) i modsætning til billeder i studie. Sammenligning af alm. sort-hvid-fremkaldelse og Lith Print teknik.
  • Nude – Samarbejdet med modellen: En gennemgang af, hvordan Dominik forsøger at skabe et godt og trygt samarbejde med modellen.
  • Til sidst – lidt for sjov: Gæt et setup. Dominik viser tre billeder, der alle er optaget på samme måde, og beder klubbens medlemmer om at gætte på, hvordan han har skabt dem.

Spørgsmål må meget gerne stilles løbende og frit