Aftenens gæst: Signe Goldmann (AFLYST)

Indlæser kort...

Dato/klokkeslæt
Dato(r) - 06/10/2021

Lokation
Klublokalerne

Download event iCal

Vi har desværre fået en aflysning fra Signe Goldmann, da hun ikke ser sig i stand til at finde tiden i hendes nye travle hverdag.

Fra midten af maj 2021 arbejder Signe fuld tid for Ritzau Scanpix, og fra august 2021 til september 2022 flytter hun til Viborg for at tage skoledelen af fotografuddannelsen på Medieskolerne.

I stedet tager vi en aften hvor vi bevæger os rundt i Kalundborg og søger efter motiver. Som vanligt mødes vi i klublokalerne kl. 19:00. Herfra bevæger vi os ud i byen hvis vejret tillader det. Senere, kl. ca. 21:00 mødes vi i klublokalerne igen til hyggesnak og en kop kaffe.

Foto: Pia Tromborg
Kilde: goldmannvisuals.dk/Signe er selvlært fotograf og har taget billeder siden hun var helt ung.

Da hun i 2014 flyttede til Odsherred, valgte hun at tage springet og gøre fotografiet til en levevej. Hun blev i december 2017 godkendt som fotografmester, så hun kunne tage sin datter som elev. Signe har desuden en bachelor (og det meste af kandidatuddannelsen) i retorik fra Københavns Universitet og har tidligere haft eget kommunikationsfirma og arbejdet med kommunikation, politik og projektledelse.

Det har derfor været helt naturligt for hende at kombinere fotografiet med tekst og ikke mindst at tænke det hele ind i en større sammenhæng med et stærkt blik for strategisk kommunikation og branding.

Kære gæst. Hvis du kunne tænke dig at høre lidt mere om Kalundborg Fotoklub, så meld dig som gæst til denne eller en af vores andre hyggelige klubaftener.
Send Besked