“NATUREN TÆT PÅ” WORKSHOP – REDIGERING AF DYREBILLEDER

Kære Kalundborg Fotoklub
Medlemmerne i jeres fotoklub inviteres til “Naturen tæt på” Workshop – Redigering af dyrebilleder den 20. april 2024 i Kibæk. Invitationen gælder også familie, venner og andre interesserede.
Vi har fået Keld Ejsing-Duun til at komme og lave en hel dags workshop, hvor han fortæller og demonstrerer redigering af dyrebilleder, så deltagerne kan få det bedste frem i deres egne billeder. Det bliver en intens dag med vekselvirkning mellem Kelds introduktion og deltagernes arbejde med billeder. Der bliver mulighed for at arbejde på præcist de samme billeder som Keld demonstrerer, og deltagerne må naturligvis også arbejde på deres egne billeder.
Deltagelse koster 200 kr (plus gebyr) og er inklusiv en hel dags workshop og let forplejning.
Billetsalget er startet og billetter kan købes via linket. Af hensyn til forplejning skal billet købes senest den 14. april 2024.

Du kan læse meget mere om workshoppen og købe billetter på Kibæk Fotoklubs hjemmeside https://www.kibaekfotoklub.dk/2024/03/26/naturen-taet-paa-workshop-redigering-af-dyrebilleder/

Hvis du har spørgsmål, er du velkomne til at kontakte mig på naturen@kibaekfotoklub.dk og telefon 21484955.
Jeg håber, vi ses.
Kibæk Fotoklub