Resultatet af konkurrence 4 (2022) “Street Foto”

Billederne blev afleveret digitalt her på hjemmesiden. Dommerne var Claus Djervad og Peter Johansen fra Brøndby Strand Fotoklub

Resultatet denne gang blev……..

Lene Storgaard besatte førstepladsen med billedet “Hjul på gågaden”.

Billedet fik 20 point, og kommentarerne:

Byens vilde ungdom hærger gågaden! Nej, det er det vist ikke. Det er altid godt at have noget at samles om, og den udødelige knallert fra ungdommens dage har godt af at blive luftet på en solskinsdag sammen med drengene.
Kan I huske dem: Puch, Kreidler, Yamaha, Suzuki, Dax mm!

Et dejligt street billede taget med vidvinkel som bidrager fint til billedet. Det afklippede hjul til venstre indikerer fint at vi er midt i et “længere forløb” Den vippede fotovinkel lægger flot op til bevægelse og action.

Inger Marie Skovager besatte andenpladsen med dette billede med titlen “Kom nu, jeg har bestilt bord”

Billedet fik 19 point og denne kommentar.

Godt set. Man kunne selvfølgelig have ønsket at ænderne gik den anden vej – som vist er mod restauranten – men det holder alligevel.
Jeg har, som andefar checket; der er hverken den klassiske ret duck á l’orange eller confiteret and på menuen!

Andemor måtte gerne have stået en smule skarpere.

Søren Ottosen tog sig af 3. pladsen med billedet “Før sæsonen rigtigt begynder”, som fik disse kommentar med på vejen.

Et dejligt dynamisk billede af to personer der sidder og får en snak, mens de nyder en drik. En velfortjent pause i indkøbene.

Billedet fik 18 point

Dommerskema med kommentarer fra Brøndby Strand Fotoklub kan ses her….

Alle de deltagende billeder kan ses herunder.

No entries found
Photo contest ist over