FotoCamp de Luxe – en fotofest

Kalundborg Fotoklubs FotoCamp de Luxe 2022 er den første af sin art afholdt af Kalundborg Fotoklub, men bliver sandsynligvis ikke den sidste.

Tre dage i bededagsferien har Kalundborg Fotoklub i samarbejde med Kibæk Fotoklub, afholdt en FotoCamp de Luxe, som ikke bare skabte mange flotte billeder, men også nye venskaber og faglig udveksling. Rammerne var perfekte, nemlig Rynkevangshallen, hvor der blev taget en masse billeder – og efterfølgende redigeret.

Det var ikke kun jyder, som dukkede op som gæster. Fotografer fra Slagelse, Holbæk, Ringsted og andre sjællandske klubber.

Bededagsferiens Camp blev brugt på modelfotografering af medlemmer af fitnessklubber, dansere, Son Taekwondo og folkedansere samt produktfoto og leg med dråber og maling med lys.

Nogle fotografer, langvejsfra overnattede i hallen, og måltiderne blev på sammenskud basis.

Morgenbrødet blev dog sponsoreret af Meny Kalundborg. Tak for det.

Se et udvalg af billederne her….

Søren Ottosen har lavet denne flotte video