Fotorally 2022 – Stevns Fotoklub

Fotorally, en klassiker i dansk fotografi, skabt af Frederikssund Fotoklub i august 1964. I dette forår i samarbejde mellem Stevns Fotoklub og Region Nord Foto.

Fotorallyet afholdes søndag d. 22. maj fra kl. 11:00 til kl. 15:00, med udgangspunkt i Store Heddinge på Stevns.
Du har god tid til at tage billeder til de to opgaver og samtidig nyde naturen på Stevns.

Mødested er Tinghuset i Store Heddinge, Algade 8, 4660 Store Heddinge.
Der vil være gratis kaffe på kanden fra kl. 10:30.

Kl. 11:00 åbnes emnekuverten og dages emner afsløres og billedjagten kan begynde. Deltagerbeviser à 50,- Kr. købes på stedet, og alle kan deltage uanset medlemskab af en fotoklub eller ej, og ligegyldigt hvilket udstyr man bruger.

Alle deltagere får udleveret et kort over Stevns.

Man kan selv vælge at printe sine billeder eller overlade det til fotohandleren, og alle billeder i minimum størrelse 20 X 20 cm og max 30 x 40 inkl. opklæbning eller passepartout. Efterfølgende skal billederne afleveres (et af hvert emne) til Stevns Fotoklub, senest torsdag d. 1.juni kl. 19:00, hvorefter bedømmeren udvælger de bedste billeder og præsenterer resultatet onsdag d. 15. juni kl. 19:00, hvor også̊ præmierne uddeles.

Da der er lidt langt for mange, kan vi lave opsamling af billeder strategiske steder på Sjælland.
Vi håber at I alle har lyst til at besøge Stevns Fotoklub og den skønne natur, som vi er omgivet af på Stevns.

På gensyn til en spændende fotodag.
Stevns Fotoklub – Region Nord Foto

Pages: 1 2