Kom og mød Fotografmester Signe Goldmann

Onsdag d. 16. marts kl. 19:00

i fotoklubbens lokaler i Aktivitetscenter Munkesøen

Esbern Snaresvej 55, 4400 Kalundborg

Signe er selvlært fotograf og har taget billeder siden hun var helt ung.

Da hun i 2014 flyttede til Odsherred, valgte hun at tage springet og gøre fotografiet til en levevej.

Hun blev i december 2017 godkendt som fotografmester, så hun kunne tage sin datter som elev.

Signe har desuden en bachelor (og det meste af kandidatuddannelsen) i retorik fra Københavns Universitet og har tidligere haft eget kommunikationsfirma og arbejdet med kommunikation, politik og projektledelse. Det har derfor været helt naturligt for hende at kombinere fotografiet med tekst og ikke mindst at tænke det hele ind i en større sammenhæng med et stærkt blik for strategisk kommunikation og branding.

Fra maj til august 2021 arbejdede Signe fuld tid som fotograf for Ritzau Scanpix. I august 2021 startede hun på fotografuddannelsen på Medieskolerne i Viborg med forventet svendeprøve i september 2022.

Hvis du overvejer medlemskab af fotoklubben, så meld dig som gæst til en af vores hyggelige klubaftener. Det er muligt at deltage i tre på hinanden følgende klubmøder inden du beslutter dig for evt. medlemskab. Tilmeld