Årets sidste konkurrence

Konkurrence 6 “Portræt i naturen”

Så er det tid til årets sidste konkurrence.

Som vanligt må du aflevere maximalt 5 billeder. Denne gang med den ændring at du kun kan uploade ét billede ad gangen og at dette skal tildeles en titel. Når første billede er uploadet gentages upload proceduren for næste billede, som vist herunder.

Billedfilen må IKKE navngives med dit navn, medlemsnummer eller andet der kan identificere dig.

Da vi nu mødes i klubben igen udvider vi nu tidsrummet hvor du kan afleverebilleder til konkurrence. Det vil nu kunne ske på normal afleveringsklubdag kl. 12:00 frem til søndagen efter kl. 23:59. Det vil sige, at aflevering til konkurrence 6 “Portræt i naturen” kan ske fra onsdag d. 29. september kl. 12:00 til søndag d. 3. oktober kl. 23:59

Afleverede billeder vil tidligst være synlige og klar til afstemning dagen efter (mandag d. 4. oktober) kl. 16:00.

Sådan uploader du billeder til konkurrence Klik her….

Aflevering af billeder kan ske herunder.

Log ind først.