Resultatet af konkurrencen “Detalje i arkitektur”

Alssund Fotoklub har haft vores konkurrence billeder “Detalje i arkitektur” til bedømmelse og er kommet frem til et resultat som Fredløv, som vanligt, fremlagde.

Knud Mandrup blev den stolte vinder med billedet “Lille trappe i stort hus”, som af dommerne fik disse ord med på vejen.

Billedet blev den samlede vinder af runden, tillykke med det. Motivet er set mange gange før, men her vist i en flot udformning, der er mennesker og bevægelse i detaljerne, og spiralen ender ved personen i bunden. Flot set og teknisk veludført.

På 2. pladsen så vi Anja Kruse med billedet “Spiralen i Kalundborg”, som fik denne kommentar.

Dette billede fik 2. pladsen – Tillykke med det, igen et flot teknisk billede med nogle gode detaljer.

Bjarne Jensen tog sig flot af 3. pladsen med billedet “Forside af trappe St. Croix”, som fik denne kommentar.

Dette billede har vi valgt til 3. pladsen, tillykke med det, der er nogle gode detaljer, fine farver, gul og blå passer altid sammen

I konkurrencen deltog der ialt 34 billeder. Alssund Fotoklubs kommentarer til alle billederne kan downloades “her…..

(Kun for medlemmer)