Så udstiller Kalundborg Fotoklub endnu engang.

_DSC2907-1

Foto: Leif Vagtholm

Kalundborg Fotoklub er blevet opfordret til at udstille i Aktivitetscenter Åvangen i Svebølle.

Udstillingen kan ses i hele marts og april måned 2016.

Denne gang udstiller 9 af klubbens medlemmer, nemlig John A. Olsen, Teddy Pedersen, Fredløv Enggaard, Connie Nielsen, Jan Hyldal, Klaus Larsen, Robert Petersen, Lene Storgaard og Leif Vagtholm et bredt udsnit af deres billeder, så der er noget for enhver smag.

Det omfatter alt fra makrofoto tæt på til landskaber og arkitektur plus alt det imellem.

Så kom og kig  for inspiration, og måske får man lyst til at blive medlem!

Vi er klub hvor man kan møde ligesindede: nørderne, de garvede og dem der er på vej. Der er altid en eller anden, der kan hjælpe med problemer, svare på spørgsmål i stort set alle afskygninger.

Så der er rig mulighed for at se gode billeder.

Det kan måske inspirere de forhåbentlig mange besøgende, til at tage anderledes billeder end de sædvanlige ferie- og familiebilleder.

Fotoklubben holder til i Aktivitetscenter Munkesø, hvor vi mødes hver onsdag kl.19:00 til ca. 22.00.

Text & Foto: Leif Vagtholm