Fotoklubben udstiller igen

fotoklub_logoEfter et veloverstået jubilæumsår med mange udstillinger, starter vi 2015 med udstilling i Rynkevangshallen, hvor vi er en del af Galleri Kalundborg Lyngs store udstilling af amatørkunst d.31.1.-01-02. kl.10:00 – 16:00 begge dage.

Også denne gang vises også et bredt udsnit af medlemmernes billeder, der omfatter alt fra makrofoto, tæt på, portrætter og til landskaber plus alt det imellem.

Under udstillingen vil der være medlemmer tilstede, hvor man kan svar på evt. spørgsmål eller blot hyggesnakke om foto. Så kom og kig ind for inspiration, og måske få lyst til at blive medlem!

Vi er klub hvor man kan møde ligesindede: Nørderne, de garvede og dem der er på vej. Der er altid en eller enden, der kan hjælpe med problemer, svare på spørgsmål i stort set alle afskygninger.

Txt : Leif Vagtholm