Vi gentager succesen i Tømmeruphallen!

Kalundborg Fotoklub kan endnu føje en udstilling til rækken af jubilæumsårets mange udstillinger. Vi har før udstillet ved dette arrangement, hvor mange ireresserede har kigget på vores billeder, og forhåbentlig vil gøre det igen.

Det bliver søndag d.19. oktober i Tømmeruphallen i forbindelse med togbyttedagen.

Der vil også denne gang blive udstillet et varieret udsnit af medlemmernes billeder, der omfatter alt fra makrofoto tæt på til landskaber med højt til loftet plus alt det imellem.

Så kom og kig ind for inspiration, og måske får man lyst til at blive medlem!

Det kan måske inspirere de forhåbentlig mange besøgende, til at tage anderledes billeder end de sædvanlige ferie- og familiebilleder.

Vi er en fotoklub hvor man kan møde ligesindede: nørderne, de garvede og dem der er på vej. Der er altid en eller enden, der kan hjælpe med problemer, svare på spørgsmål i stort set alle afskygninger.

Så der bliver rig mulighed for at se gode billeder i år.

Vedlagt billede fra udstillingen i 2012.