Vinderne af Konkurrencen Frit emne

På klubaftenen d. 2. april fremlagde Fredløv Enggaard resultatet af konkurrencen Frit emne, som blev bedømt af Esbjerg Fotoklub.

Frit emne Resultatet blev som følger:

På 3. pladsen blev det Fredløv Enggaard med billedet: “Her kommer jeg”, som fik disse ord med på vejen: “De to svaners placeringspiller en væsentlig rolle for kompositionen. De halve fugle bag svanen bør klones væk, og også erne masten i baggrunden.”

På 2. pladsen kom Connie Nielsen med billedet: “Havuhyret”. Connie fik denne bedømmelse: “Smukt og enkelt. Flot struktur i vandet. Godt valg med grå karton. Hovedmotivet er for centralt placeret”

På en flot førsteplads så vi Leif Vagtholm med “The White Lady”, med denne bedømmelse: “Tilpas med hentydninger til at sætte fantasien i gang. Højlysene er lidt for udbrændte”.

Tillykke til de 3 autorer med resultatet.

Bedømmelse af alle billederne kan hentes her: [download id=”25″]