Borcher Petersen udnævnt æresmedlem

Det mangeårige medlem, Borcher Petersen blev på Kalundborg Fotoklubs generalforsamling 2013 udnævnt til Æresmedlem.

_MG_9326_R_WBestyrelsesformand John A. Olsen har hen over efteråret gået og tumlet lidt med en følelse af, at vi blandt os har en person, et medlem, der har gjort meget for det sort hvide fotografi, ydet et stort arbejde i klubben og bestyrelsen.
I starten af det nye år var der ikke længere tvivl mulig, idet der var flere medlemmer der havde henvendt sig med de samme tanker.

Det er derfor besluttet at udnævne Borcher Petersen til æresmedlem i Kalundborg Fotoklub.

_MG_9333_R_WBorcher har som ingen anden, år efter år tryllebundet os med sine finurlige ting i det sort hvide analoge arbejde, og høstet stor ros og anerkendelse både her i klubben og ud over det ganske land,
Borcher har ikke alene arbejdet med foto, men også for foto, med sin indsats i klubben og bestyrelsen hvor han var med frem til 2005, det er så vidt vi kan finde ud af 25 år.
Borcher var med til at vække klubben af en tornerosesøvn, tilbage i 1966, og har gennem årene sørget for at vi andre skulle være helt fremme i skoene for at leve op til hans høje standard.

_MG_9324_R_W

Som et synligt bevis på den nye titel, ”Æresmedlem i Kalundborg Fotoklub”, fik Borcher Petersen overrakt et diplom af Bestyrelsesformand John A. Olsen.

Se eksempler på Borchers analoge arbejder HER