Nordens største fotomesse

afholdes for første gang i København

Fotoklubber – Fotografer – Foreninger – Forummer

Den 26. oktober 2012 afholdes Nordens største fotomesse nu også i Danmark. I Forum får de besøgende i tre dage mulighed for at opleve en enestående fotofest, hvor de kan finde inspiration, få produktoplysninger og udveksle erfaringer.
Fotomessen er mødestedet for alle med interesse for fotografering.

Få inspiration, køb produkter og kom hjem med ny viden.

Der vil være rig mulighed for at lytte til foredrag, besøg forhandlere og se nogle af verdens bedste fotografier.
Hensigten er at skabe et spændende arrangement, hvor de besøgende får indblik i fremtidens teknik. Der er aktiviteter for alle, som ønsker ny viden om fotografi og billedkommunikation, og – ikke mindst – unikke fotoudstillinger med fotokunst fra hele verden.

Fotomessens besøgende er både produktinteresserede og kunstelskere. Derfor arbejder Fotomessen på at skabe nye kreative og interaktive aktiviteter, som giver unikke oplevelser og masser af inspiration. Fotomessen giver de besøgende mulighed for – under samme tag – at få ny viden takket være foredrag, minikurser og ikke mindst gennem den direkte kontakt med udstillerne.

Læs mere om udstillingen her