Fernisering på DANISH DIGITAL 2012

SDF indbyder hermed til fernisering og forevisning af DANISH DIGITAL 2012

LØRDAG DEN 24. MARTS kl. 13.30

på Roskilde Rådhus, Rådhusbuen 1, Roskilde

(indgang fra P-pladsen ved Gormsvej)

Ud over de antagne og præmierede billeder på DANISH DIGITAL 2012 viser vi nogle af dommernes egne billeder og en udstilling med billeder af medlemmer af Fotoklubben Negativ, Roskilde. Og ej at forglemme byder vi på en tår godt øl og andet dertil hørende.

Med 8.340 indsendte billeder blev DANISH DIGITAL 2012 en succes langt ud over, hvad vi havde drømt om. Godt 11 pct. af de indsendte billeder blev antaget eller præmieret. Der venter jer en stor – og langvarig – fotografisk oplevelse.

Der vil også være mulighed for at se DANISH DIGITAL 2012 onsdag den 28. marts kl. 19.00 samme sted.

Se mere på www.danishdigital.dk. Eventuelle spørgsmål kan rettes til Erik Jørgensen, tlf. 4637 3215, e-mail evej@youmail.dk.

Vi glæder os til at se jer alle.

SDF Udstillingsudvalget