Medlemsgallerier er på vej

Kære klubmedlemmer

Jeg har fundet noget frem, som jeg tror vi kan bruge til medlemsgallerier på Fotoklubbens hjemmeside. I kan se det ved at klikke på linket “Medlemsgallerier” i topmenuen

Desværre er det sådan at du udover at skulle logge ind på Hjemmesiden, også skal logge ind i dit medlemsgalleri for at kunne oprette albums og uploade billeder.

Jeg har oprettet medlemsgalleri til John og Fredløv, som de første. De kan så teste og give mig lidt feedback.

Resten af jer vil snarest herefter oprettet. Når jeg har oprettet jer vil i modtage en mail hvori der er et link der vil føre jer til Medlemsgallerierne og samtidig logge jer ind. Der vil også åbne en lille boks der opfordrer jer til at skifte det password har lavet til jer. Mit forslag er at i ændrer password til det I bruger på klubsiden, på den måde huskes det nok bedst.