Samarbejdspartnere

Lundbye Kunstfestival 2021

Johan Thomas Lundbye blev født i Kalundborg den 1. september 1818 og døde kun 29 år gammel ved en vådeskudsulykke under Den Første Slesviske krig i 1848. I Kalundborg vil fødselsdagen blive fejret med en stort anlagt og ambitiøs festival i perioden fra 3. juli – 12. september.

Oplevelsesguiden Kalundborg

En anderledes guide, der skal være med til at skabe interesse og nysgerrighed for vores egn.
Oplevelsesguiden Kalundborg, dækker hele Kalundborg Kommune fra Røsnæs-spidsen til Havnsø Havn, Reerslev og Drøsselbjerg Strand.
Vi  ønsker at fortælle, både alle fastboende, jer der vil bosætte sig her og vore mange sommergæster, om vores skønne områdes mange oplevelsesmuligheder der er her og som man kan opleve.

Cewe Fotobog

CEWE er Europas førende udbyder af fotoservice. Udover vores garanti for den højeste kvalitet, står Cewe for innovation og glæden ved fotos.

Slagelse Fotoklub

Slagelse Fotoklub er et fællesskab for alle med interesse for fotografering, bosiddende i og omkring Slagelse Kommune

Fotogruppen Vest- og Sydsjælland

Fotogruppen Vest- og Sydsjælland er for medlemmer af Næstved Ny Fotoklub, Skælskør Fotograferne, Kalundborg Fotoklub og Slagelse Fotoklub. Gruppens formål er at fremme og udvikle sammenholdet imellem de enkelte fotoklubber. Det kan f.eks. være fælles arrangementer såsom fototure, kurser, foredrag, konkurrencer m.m.

Næstved Ny Fotoklub

Klubben spænder bredt lige fra nybegynderne til dem, der har en stor og bred viden om foto. Vores mål er at tilbyde fritidsfotografer et fagligt miljø gennem fællesskab og medlemsinddragelse, som inspirerer, aktiverer og udvikler på alle niveauer.