Invitation fra Kalundborg Model Jernbane Klub

St. Byttedag/hobbyudstilling
d. 16. oktober 2022 i
Tømmerup hallen

Inden vi får set os omkring, er forår og sommer blevet til efterår, og mange indendørs aktiviteter er igen startet op.

Kalundborg Model Jernbane Klub har inviteret Fotoklubben til at deltage denne dag med udstilling af vores billeder.

Vi har før udstillet ved dette arrangement, hvor mange interesserede har kigget på vores billeder, og forhåbentlig vil gøre det igen.

Det bliver søndag d. 16. oktober i Tømmeruphallen i forbindelse med togbyttedagen.

Der kan vi måske inspirere de forhåbentlig mange besøgende, til at tage anderledes billeder end de sædvanlige ferie- og familiebilleder

Vi er en fotoklub hvor man kan møde ligesindede: nørderne, de garvede og dem der er på vej. Der er altid en eller enden, der kan hjælpe med problemer, svare på spørgsmål i stort set alle afskygninger.

Så kom og kig ind for inspiration, og måske får du lyst til at blive medlem!