CEWE Photo Award 2023

Under mottoet ‘Our world is beautiful’ har CEWE startet verdens største fotokonkurrence op igen, hvor du kan deltage i 10 forskellige kategorier. Til sidst kåres 1000 vindere, som vinder præmier med en samlet værdi på 250.000 euro. Sidste år var der en norsk fotograf i top-10. Det er CEWE Skandinavien rigtig stolte af, men på kontoret i Åbyhøj synes de også, det kunne være fedt med en dansker i top-10!

Når du deltager, er du ikke kun med i konkurrencen om vilde præmier, du støtter faktisk også en god sag. For hvert billede du uploader til konkurrencen, donerer CEWE 10 eurocent til SOS Børnebyerne, og du kan uploade op til 100 billeder i konkurrencen. Sidste år blev der uploadet 606.289 fantastiske billeder til konkurrencen, og derfor donerede CEWE 60.628,90 euro til SOS Børnebyerne.

Som noget nyt i år finder CEWE Skandinavien hver måned en skandinavisk vinder, der ikke blot vinder æren, men også sit deltagerbillede på en alu-plade i 70 x 100 cm.

CEWE håber, at vi som fotoklub vil promovere deres fotokonkurrence blandt jer medlemmer, og at I vil deltage i konkurrencen med så mange billeder som muligt.