Resultatet Konkurrence 3 “Rød/Grøn”

På grund af Covid-19 situationen har det endnu ikke været muligt at sende konkurrence billederne til bedømmelse i en anden klub på vanlig vis. Konkurrencen er derfor afholdt digitalt her på hjemmesiden. Dommerne har derfor været klubbens egne medlemmer.

Resultatet denne gang blev……..

Bjarne jensen besatte første pladsen med billedet uden titel, som fik kommentaren.

God idé et sjovt billede, men det virker uskarpt i venstre side, og så er der noget med den røde farve på den flade der går opad i billedet.

På 2. pladsen ser vi John A. Olsen med billedet kaldet 3.

Billedet fik desværre ingen kommentarer

John A. Olsen kommer også ind på en delt 3. plads med dette billede, som desværre heller ikke fik nogen kommentar med på vejen

Med endnu et billede uden titel besætter Bjarne Jensen en delt 3. plads. Billedet fik kommentaren:

Fint billede, jeg syntes der er for kraftigt lys på, farver bliver forkerte i centrum af billedet, så er der noget der ser forkert ud på begge farver fra venstre mod højre og lidt opad, jeg tror papiret ligger dobbelt.

Da det ikke har været muligt at fremvise billederne på vanlig vis ved præsentation af billedsekretæren, vises de resterende billeder derfor herunder i tilfældig rækkefølge med angivelse af de beregnede point.

No entries found
Photo contest ist over