Resultatet Konkurrence 2 “Vand”

I disse Covid-19 tider har det ikke været muligt at sende konkurrence billederne til bedømmelse i en anden klub på vanlig vis. Konkurrencen er derfor afholdt digitalt her på hjemmesiden. Dommerne har derfor været klubbens egne medlemmer.

Resultatet blev……..

På en flot 1. plads, med 13 point, ser vi Lene Storgaard med dette flotte billede, som fik følgende kommentar: “Fint billede af, formodentlig, en rose, og så med vanddråber, jeg kunne godt ønske lidt stjerne effekt i en af dråberne”.

Med 13 point tog Lene Storgaard sig også af 2. pladsen, som fik denne kommentar: “Et godt og spændende billede, stenen ligger roligt mellem to bølger, nummer to bølger ser voldsom og truende ud”.

3. pladsen blev besat af Fredløv Enggaard med dette flotte billede. Billedet indbragte 12 point og fik disse kommentarer med på vejen: “Flot vandfald, her er der ens farve på vandet, det kan jeg godt lide.. ærgerligt at du ikke er kommet tættere på.

Godt billede, godt set. Et roligt og harmonisk motiv, og alligevel er der fart på vandet

Da det ikke har været muligt at fremvise billederne på vanlig vis ved præsentation af billedsekretæren, vises de resterende billeder derfor herunder i tilfældig rækkefølge med angivelse af de beregnede point.

No entries found
Photo contest ist over