Resultatet Konkurrence 1 “Julestemning”

I disse Covid-19 tider har det ikke været muligt at sende konkurrence billederne til bedømmelse i en anden klub på vanlig vis. Konkurrencen er derfor afholdt digitalt her på hjemmesiden. Dommerne har derfor været klubbens egne medlemmer.

I denne debut udgave har det ikke været muligt for dommerpanelet (medlemmerne) at komme med dommerkommentarer, det vil fremadrettet være muligt.

Resultatet blev……..

På en flot 1. plads, med 16 point, ser vi John A. Olsen med dette flotte billede.

Med 14 point tog Lene Storgaard sig af 2. pladsen med billedet “Julehjem”

3. pladsen blev også besat af Lene Storgaard med dette flotte billede af Møllebakke trappen med titlen “Solskinspladsen i julehumør” Billedet indbragte 13 point

Stort tillykke til John og Lene

Da det ikke har været muligt at fremvise billederne på vanlig vis ved præsentation af billedsekretæren, vises de resterende billeder derfor herunder i tilfældig rækkefølge med angivelse af de beregnede point.

No entries found
Photo contest ist over