Resultatet af konkurrencerne “Mønstre” og “Kant”

Begge konkurrencer er bedømt af : Ida Refsgaard, Poul Helt og Ebbe Samuelsen, Esbjerg Fotoklub.

Som vanligt fremlagde Fredløv kommentarerne fra Esbjerg Fotoklub

Resultatet af Konkurrencen “Mønstre”

Anja Kruse brillierede igen med at sætte sig på 1. 2. og 3. pladsen.

Vinder billedet “Stairs” fik denne kommentar fra dommerne:

Overbevisende. Fin og underfundig fortælling. Fantasi og eventyr. Fremragende komposition.
Teknik og lys flot. ROS!!

Billedet på 2. pladsen “Sunflower” fik denne kommentar:

Her får vi en god oplevelse. Dejlig farvepalet med dybde. Flot skarphed som koncentrerer. Fungerer rigtig godt i kvadraten. Vignetteringen ligeså.

3. pladsen med billedet “Black Leaf” blev kommenteret således:

Meget flot teknisk. Fin toneskala. God belysning. Uenighed om beskæring, nogle mente, den var forfriskende.

Stort tillykke til Anja

Resultatet af Konkurrencen “Kant”

På 3. pladsen finder vi Anja med billedet “On the bridge” som blev kommenteret således:

Et dejligt billede, der lever i sin fine farvepalet. God balance. Fint teknisk

John A. O. placerede sig på 2. pladsen med billedet “NN2”, som fik denne kommentar.

Et spændende billede. Flot himmel. God komposition og ikke mindst fin stemning. De nedtonede farver fremhæver himlen og forstærker oplevelsen.

Anja slog endnu engang til og snuppede en flot 1. plads med billedet “Curves”, som fik denne kommentar med på vejen.

Flot set. Spændende. Fint udsnit og god komposition. Rigtig gode gråtoner.

Kæmpe stort tillykke til begge Autorer