Slagelse Fotoklub inviterer til fælles udstilling

Slagelse Fotoklub har inviteret foto-klubberne Kalundborg, Ny Næstved og Skælskør til en fælles fotoudstilling i Slagelse. Det bliver fra d. 2/10 til d. 9/10-2018 i Det røde Tårn i Slagelse. Der kommer nærmere senere om antal billeder pr klub. Klubberne stiller med billeder i rammer og emnet er frit dog vil vi prøve at samle billederne efter emner.

Billederne må gerne være i A4, A3, A3+ eller A2. I åbningstiden skal der være vagt. Vi laver et skema til dette senere.

[poll id=”8″]

Hvis du ikke kan få stemmeafgivningen til at virke kan du i stedet for notere i kommentarfeltet herunder om du ønsker at deltage. Dette bedes gjort snarest muligt.

NB. Det er alene Fotoklubbens medlemmer der kan afgive stemme eller kommentarer. (Husk at logge ind)

4 comments for “Slagelse Fotoklub inviterer til fælles udstilling

Comments are closed.