Fotoudstilling i den gamle urbutik ved Kvickly

Foto: Leif Vagtholm

Kalundborg Fotoklub udstiller, i samarbejde med Slagelse Fotoklub, i den gl. ur/smykkebutik ved Kvickly i uge 42.

Udstillingen er kommet i stand ved henvendelse fra Kvickly til fotoklubbens bestyrelse.
Der deltager 8 udstillere fra Kalundborg Fotoklub, samt 5 medlemmer fra Slagelse Fotoklub, som Kalundborg Fotoklub har fået samarbejde med, til gavn for begge klubber.

Der er fernisering mandag d.16.-10. kl 13:00, hvor formanden for Kultur- & Fritidsudvalget Ole Glahn vil sige et par ord, og dermed åbne udstillingen, som nok bliver en succes.

Udstillingen vil være åben daglig fra 10:00 – 17:00, hvor der vil være medlemmer fra fotoklubberne tilstede. Her kan man evt. stille spørgsmål og få lidt fotosnak.
Der udstilles et varieret udsnit af medlemmernes billeder, der omfatter alt fra makrofoto tæt på til landskaber med højt til loftet plus alt det imellem.

Så kom og kig ind for inspiration, og måske få lyst til at blive medlem i en af klubberne!

Kalundborg Fotoklub er klub hvor man kan møde ligesindede: nørderne, de garvede og dem der er på vej. Der er altid en eller anden, der kan hjælpe med problemer, svare på spørgsmål i stort set alle afskygninger.

Der er klubaften hver onsdag kl.19:00-ca.22:00, hvor man er velkommen til at kigge ind. Vi har klublokale i Aktivitetscenter Munkesøen, Esbern Snaresvej 55
4400 Kalundborg.