Udstilling på Aktivitetscenter Åvangen, Svebølle

Kategori

Download event iCal

aavangen

Kalundborg Fotoklubs medlemmer er blevet opfordret til at udstille et udvalg af deres billeder.

John og Teddy har set på lokalerne, det er store og lyse lokaler udstyret med galleriskinner. Vi har lavet en aftale med bestyrelsen for Åvangen, vi sætter billeder op mandag d. 29. feb. og nedtager d. 28. el. 29. april.

Det vi har brug for at vide er, om du vil være med at udstille og evt. hvor mange billede, det kan vi tale om på onsdag d. 10. februar

Vi ved godt det er en relativ kort frist, Billederne til udstillingen på Åvangen skal afleveres i klubben d. 17. eller aller senest d. 24 februar.

Som udgangspunkt vil vi bestræbe os på at alle der afleverer billeder til udstillingen, vil få minimum et billede op.

Bemærk venligst nedenstående!

Praktiske oplysninger og regler vedr. udstillinger