Fredløv Enggaard udnævnt til æresmedlem

Det mangeårige medlem (kasserer og billed-sekretær), Fredløv Enggaard blev på Kalundborg Fotoklubs generalforsamling 2018 udnævnt til Æresmedlem, med begrundelsen:

Vi har været nogle stykker i bestyrelsen, der har stukket hovederne sammen ( det er jo ikke alle der skal vide hvad det er vi går og laver). Nu er der sikkert en der sidder og tænker, hvad er det, der er noget jeg ikke ved noget om. Ja det er dig Fredløv, der er blevet holdt lidt udenfor.

Vi syntes at det er på tide, at du ved siden af de andre titler du har i klubben også skal bære titlen som Æresmedlem. Du har i mange år, ja i rigtig mange år været en del af klubben og samtidig en del af bestyrelsen.

Du har med dine mange billeder, både i og uden for klubben, været med til at fremme interessen for fotografiet. Samtidig har du arbejdet for klubben som billede sekretær, og i  de sidste mange år også som kasserer.

Det er dit store arbejde i klubben og dit arbejde for fotografiet, der er grundlag for at vi syntes at du, om nogen fortjener at blive hædret som æresmedlem.

Som et synligt bevis på den nye titel, ”Æresmedlem i Kalundborg Fotoklub”, fik Fredløv Enggaard overrakt et diplom af Bestyrelsesformand John A. Olsen.