Medlemmer udstillede på “Galleri Kalundborg Lyng” i Rynkevanghallen

Kalundborg Lyng Beboerforening har igen i år (for 18. gang) stablet en stor kunstudstilling på benene. Udstillingen fandt sted lørdag og søndag d. 27. – 28. januar.

Ti fotoklubmedlemmerne: Preben Madsen, Leif Vagtholm, John A. Olsen, Robert Petersen, Fredløv Enggaard, Willy Jørgensen, Bjarne Jensen, Hugo A. Jørgensen Teddy Pedersen og Knud Mandrup Jacobsen var at se med deres billeder på udstillingen i Rynkevangshallen.

Lørdag kl. 10:00 bød Hermann Hansen velkommen til de fremmødte beskuere samt Borgmester Martin Damm. Herefter talte Martin Damm og erklærede udstillingen for åben.

Efter de indledende formaliteter viste Hermann Hansen Borgmesteren rundt på udstillingen og præsenterede kunstnerne. Som det kan ses på billederne blev der brugt god tid på Fotoklubbens stand.

Alle Fotos © Fredløv Enggaard