Foredrag ved Villy Elmer Madsen

Foto: Villy Elmer Madsen

Klubaften d. 8. marts 2017 havde vi besøg af Tidligere presse- nu naturfotograf Villy Elmer Madsen.

Det var en interessant og givende aften hvor der også var besøg fra Slagelse Fotoklub

Elmer har i flere årtier været i mediebranchen som pressefotograf. Efter ca. 30 års fastansættelse i Sjællandske medier er Elmer nu Efterlønner og passioneret naturfotograf.

Elmer viste og fortalte om et bredt udvalg af sine billeder, både presse-, natur- og rejsebilleder.

Elmer er en alsidig herre, han laver af og til også fotorejser til eksotiske steder i verden i samarbejde med www.toptours.dk .

Afslutningsvis fortalte Elmer om hans syn på etik omkring det at være pressefotograf.

Du kan se et bredt udvalg af Elmers billeder på hans hjemmeside www.villyelmer.dk

ScreenDump fra villyelmer.dk

Du kan også finde Elmer her…….