Tips og tricks fra medlem til medlem

Har du den gode opskrift på marcipanhud, den perfekte måde at gøre billeder skarpere på, tips og tricks omkring billedbehandling eller har du et super fototips, som du gerne vil dele?

Forslag og beskrivelse af gode foto lokationer er også velkomne.

Skriv en kort artikel, og send den til Teddy Pedersen. Artiklen må gerne indeholde links til eksternt materiale, men den skal indeholde en beskrivelse af indholdet.

Vedhæft minimum ét billede, som er relevant for teksten.BEMÆRK: Billedet skal være taget af dig og du skal have ophavsretten.

Når jeg har modtaget dit udkast vil det blive lagt på hjemmesiden med dig som forfatter. Medlemsartikler vil blive kategoriseret som Tips og tricks fra medlemmer. Det vil blive muligt at kommentere på disse artikler.

Dine artikler vil blive vist på menuen “Tips og Tricks fra medlemmer” under hovedmenuen “Artikler” samt på din medlemsprofil som vist herunder.

Kommentarer til artikler vil blive vist hvis man klikker på ”taleboblen” D.v.s. din taleboble vil vise de artikler du har kommenteret.