Kalundborg Fotoklub udstiller i Nyvangskirken

_LVA0151

Foto: Leif Vagtholm

Kalundborg Fotoklub er blevet opfordret til at udstille i Nyvangskirken. Udstillingen kan ses i hele december 2015 og hele januar 2016.
Denne gang udstiller 11 af klubbens medlemmer et bredt udsnit af deres værker, så der er noget for enhver smag. Det omfatter alt fra makrofoto tæt på til landskaber med højt til loftet plus alt det imellem.

Så kom og kig for inspiration, og måske får man lyst til at blive medlem!

Det er klub hvor man kan møde ligesindede: nørderne, de garvede og dem der er på vej. Der er altid en eller enden, der kan hjælpe med problemer, svare på spørgsmål i stort set alle afskygninger.
Så der er rig mulighed for igen at se gode billeder. Det kan måske inspirere de forhåbentlig mange besøgende, til at tage anderledes billeder end de sædvanlige ferie- og familiebilleder.

_LVA0156

Foto: Leif Vagtholm

Fotoklubben holder til i Aktivitetscenter Munkesø, hvor vi mødes hver onsdag kl.19:00 til ca. 22.00

Txt & foto: Leif Vagtholm