Udeaften i Holbæk d. 25. April 2012

Klubaftenen d. 25. april stod i udefotograferingens tegn. Da Kalundborg jo er blevet godt og grundigt gennemfotograferet ved tidligere udeaftener, var det blevet aftalt at vi ville forsøge os på fremmed territorium, nemlig Holbæk.

Som aftalt mødtes 14 entusiastiske medlemmer, Kl. 18:00, på parkeringspladsen på Holbæk havn. Efter lidt hyggesnak gik turen i små flokke ud i Holbæk by, havn og andre steder.

Klokken 20:30 mødtes vi igen på havnen hvor kaffe og kage blev indtaget på stensætningen ved Havnegrillen. Et par stykker fik vist også indtaget en pølse eller to.

Efter kaffe, kage og fotosnak skiltes vi igen.

Billeder fra aftenen vil kunne ses her.

Kære deltager. Hvis du har situationsbilleder fra aftenen vi kan vise her på siden modtages disse med kyshånd, send gerne til mig via Mail. Hilsen Teddy